pátek 8. května 2015

Lázně

Již podruhé jsme se vydali do lázní Teplice, první pobyt Matýskovi pomohl, zpevnil se, zlepšil držení těla, byla jsem tam s Matýskem celý měsíc. Nyní jsme se dohodli na střídání, měla jsem z toho obavu, přeci jenom je Matýsek veliký "mamánek", ale fungovalo to, zvládli pobyt s babičkou i s tatínkem. Já byla doma sice v jednom zápřehu, budujeme bydlení, ale užila jsem si chvilku klidu, když odjel Matýsek s tatínkem, byla jsem po letech sama doma, a velice jsem si to užila. Měla jsem naplánováno spousty věcí, které jsem však nestihla, dalal jsem přednost klidu, ta slast, lehnout si a číst knížku, bez miliónů otázek, na které je nutná okamžitá odpověď, to ticho, když nikdo nic nechce. Měla jsem výčitky, že nejsem s Matýskem, že neplním svou roli naplno, ale uvědomila jsem si, že je to třeba, že někdy musím nabrat sílu, abych mohla dál fungovat. Matýsek lázně zvládl skvěle, je to pro něho náročné, ale pěkně spolupracuje, ale hlavně mu opět pomohly, má lepší držení těla, méně padá. Takže na podzim se těšíme znovu.

Žádné komentáře:

Okomentovat