úterý 16. prosince 2014

Adventní čas

Předvánoční čas každý rok z adventního času a pohody ubíraly značnou část nákupy dárků, letos jsem se rozhodla, že do obchodů vstoupím minimálně, a to se zatím daří. Obě děti, ač jedno již pár let dospělé, píší, Matýsek kreslí, dopis Ježíškovi, přání jsou tedy vyřčená. Přání toho menšího je jasné, samé hračky, u té větší, knihy a domácí potřeby. Seznam dlouhý, Ježíška se snažila přesvědčit, že byla celý rok hodná, no uvidíme, jakou má paměť:-) Matýsek sice zlobí, ale to nemá na Ježíška vliv, tomu je odpuštěno. Dárky pro děti objednané přes internet, ženy v rodině svá přání, také přiznala, čili o starost méně. Jenom mužská část rodiny, s tou je potíž, dopisy psát odmítá a na otázku, co si přeješ, vždy stejná odpověď, nic, všechno mám......a když se jedná o osobu značně kritickou, a s dary většinou nespokojenou, tak to je "prékérka". No nějak si s tím ježíšek poradí, anebo ne, a to bude pod stromečkem překvapení. Tak uvidíme..... Hlavně, že je pohoda, klid a žádný stres, letos se to celkem daří, a to jsem dokonce po řadě let pekla (každý rok nám pekla moje maminka, a nakonec i letos, přesto, že tvrdila, stejně jako několik let předtím, i když letos nejvíc přesvědčivě:-)). Výtvory značně nedokonalé, ale dobré, a dokonce to byla práce zábavná a milá, neboť asistovaly děti (Matýsek, synovec a dvě neteře). Letos jsme si pohodu celkem užili, mimo pečení, jsme vyráběli voskové svíčky, zdobili jsme stromečky z polystyrenu, velký úklid jsme neřešili.........nechce se mi, vždyť nás čeká po Novém roce přestavba bezbariérového bydlení, schody již jsou problémem.

Žádné komentáře:

Okomentovat