úterý 8. září 2015

3.vyjížďka pro Matýska


Již třetím rokem patří první září vyjížďce pro Matýska. Každý rok se posune o kousek výš, letos to opět byla skvělá akce. Na spanilou jízdu vyjelo 206 motorek + auto s Matýskem. Velice děkujeme, všem díky nimž je tato akce tak úspěšná, "Blbounům" alias Motorkářům Droužkovice, účinkujícím, sponzorům, všem motorkářům a hostům, kteří dorazili a podpořili dobrou věc. Všichni účinkující vystoupili bez nároku na honorář a předvedli skvělou show. Letos si akci naplno užil i Matýsek, měl spousty zážitků, dostal nádherné dárky a stal se členem dobrovolných hasičů Droužkovic, což je báječné, a byl z akce nadšený. Šťastný Matýsek je pro mě největším darem. Já jsem dostala obrovský příval energie a naděje, nejde vůbec vyjádřit, jakjsem vděčniá všem, kteří nejsou lhostejní k osudu našeho malého hrdiny. Touto akcí je pomáháno Matýskovi a já mám sílu pracovat pro PARENT PROJECT a tím pomáhat ostatním, a že je toho opravdu hodně. Za poslední dva roky se to všechno strašně posunulo, a péče se začíná výrazně lepšit, doufejme, že to půjde stále dopředu a hlavně, že se kluci dočkají léku, který je nadosah.






Žádné komentáře:

Okomentovat