neděle 26. října 2014

Dobrý den...

Když začnete žít se závažnou nemocí za zády, změní Vám to život po všech stránkách.... Změní se pohled na svět a začnou se dít věci jinak, já mám pocit, že mně se  dějí, více než dříve, věci dobré...
Měla jsem telefon s jednou osobou, která má velmi negativní pohled na svět, kdy je všechno špatně.... nechci si tento pohled připustit a povedlo se. Objednala jsem si v obchůdku, který má internetový prodej, ale také kamennou prodejnu, nánožník ke kočárku. Nánožník jsem si přišla vyzvednout a chtěla koupit univerzální košík ke kočárku, neměli jej, ale našli košík, který původně patřil k židličce a pan majitel jej velmi ochotně ke kočárku přidělalal, nic za to nechtěl. Celkově byli v obchůdku velmi ochotní a vstřícní, a to neskutečně potěší, tedy tento obchod http://www.e-cipisek.cz/ můžeme doporučit:-)
Poté jsme se vydali s Matýskem do obchodního domu a já se nechala přemluvit, že nepojedeme výtahem, ale po jezdících schodech, což Matty zcela běžně zvládá, ale nyní to bylo trochu jinak, najela jsem kočárkem na schody a Matýsek špatně šlápl, a nenastoupil, říkám mu, počkej tady vyvezu kočár a vrátím se. Kolem šel pán, který Matýskovi říká, neboj já Tě vyvezu, chytl Máťu a dojeli za mnou. Poděkování, úsměv a pozdrav. Děkuji oběma pánům, díky Vám byl den o mnoho hezčí....

Žádné komentáře:

Okomentovat